HTML

Titkos feljegyzéseim :-))

az életemről...

Friss topikok

Linkblog

Egy kis körbemutatás...

2013.05.19. 20:42 STROWBARB

 

2013 május 4-e van, és épp az előző poszthoz tartózó képeket próbálom feltölteni, ami nem kis kihívás… Gondoltam, addig is belekezdek a következő posztba, hátha ezúttal előbb publikálok majd (na persze garancia nincs…). Na azt gondoltam, ki, hogy elmesélem, hogy is néz ki egy nap nálunk. Reggel 6:30-kor kelek, és elmegyünk a Pedroval egy rövid sétára. Aztán 7-kor reggeli, 7:45-től kerti munkák 9:30-ig. Én lettem a répa felelős J Vannak képek is. Mélységes büszkeséggel tölt el! Ugyan még egy répát sem ettünk, amit én termeltem, de biztos meghozza a gyümölcsét a szeretet. Rájöttem, hogy milyen bensőséges dolog magot vetni a földbe! Először fel kellett kapálnom a földet, megcsináltam az ágyásokat, betrágyáztam fincsi disznó kakival, és jöhetett életem egyik igen jelentős spirituális élménye: életet vetettem a földbe! Ajánlom minden túlhajszolt munka mániás ismerősömnek, hogy kerítsenek maguknak egy 6X6 –os földet, (ahol azért nem kell reggeltől estig melózni) kicsit rákapcsolódhatnak a természet világhálójára és letölthetnek egy kis békességet!! Nade! a kertészkedést követi a reggeli budi takarítás, ami meg azért jó, mert szeretem látni, ahogy megtisztul a klotyó, és utána isteni élmény békésen, a baciktól való félelem nélkül ücsörögni rajta és élvezni a magányt. Bár ha jobban belegondolok, nekem a magány nem egészen adatik meg, mert van egy állandó indikátor, ami elárulja, hogy az emberek hol találhatnak meg, ha halaszthatatlan mondanivalójuk van számomra... Nem - nem a szag vagy a hangok, hanem az ajtó előtt nagy békességben várakozó kutya! Már rég rájöttem, hogy bújócskában soha sem fogok nyerni …:-)

Egy ideje már május 19-e van különben...

Aztán… takarítás után előadások, ebéd, délután iroda, meeting, vagy valami program a diákokkal. Du 5-től szabadprogram 7-ig. Ilyenkor mindenféle sport programok vannak. Én csatlakoztam az erőnléti edzőkhöz, más néven az öngyilkos clubhoz. Voltam egyszer jógázni is, már egyszer majdnem szalszázni is voltam, néha Gáborral gyalogolni megyünk, és majd beindítom a röpi’ klubot is! 7-kor vacsora, utána mi, tanárok még meetingelünk egy kicsit, aztán mehetünk a dolgunkra…J Ilyenkor szoktam etetni a Pedro kutyát. Amíg ő falatozik, én olvasgatok a teraszon… Ezt követően, már csak egy rövid dokumentumfilmre marad időnk, jelenleg a Keksz és Nyújorkot nézzük…aztán tente… Na mostmár mindenki láthassa, hogy komoly kihívásnak teszek eleget a blog rással :-)

Apropó május 21 és június 4 között hasonló időzónában leszünk (csak megjegyzem…)!

Képek: https://picasaweb.google.com/strowbarb/AFarmAholElunk

Videók:  https://www.youtube.com/watch?v=s6azPESaVcA

https://www.youtube.com/watch?v=zx1ECaXw24U

https://www.youtube.com/watch?v=tvALouQIlUM

https://www.youtube.com/watch?v=Zhl9v60ub1w

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://strowbarb.blog.hu/api/trackback/id/tr565307500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása